Post by picvideredno on Mar 16, 2022 15:53:48 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Star Traders 4X Empires Elite ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Star Traders 4X Empires Elite IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ontgrendelen (veel munten) ▞▞▞
▞▞▞ Star Traders 4X Empires Elite 2022 version ▞▞▞
Uitstekend spel, mooie interface, goedkope DLC's. Een geweldig spel van geweldige ontwikkelaars. Goed gedaan Trese Brothers
Het kostte een paar uur om de basis te doorgronden, maar het was het waard. Doet me een beetje denken aan een afgeslankte versie van MOO (Masters of Orien). Echt genieten hiervan. Dank u.
Deze game is het hoogste niveau van 4x-strategie en de makers ervan staan aan de top van hun spel!
Ontzettend verslavend
4x in de ruimte. Verrassend diep spel. Ingewikkeld scheepsontwerpsysteem. Ik speel het nu een paar dagen en het is leuk en verslavend! 👍
Ik heb nog nooit een Android-game gespeeld die zo boeiend is - en het is een van de weinige games van welk platform dan ook die een slimme, verslavende, op MoO geïnspireerde game biedt sinds de originelen. Meesterwerk.
Dit is een goed begin van een spel en zal beter worden naarmate het zich verder ontwikkelt.
Zeer speelbaar
Uren bouwen en 5 minuten strijd.
Dit spel is geweldig en ik ben zo blij dat je het niet in één keer kunt verslaan...Ik speel nu een week een kaart van 100x150
Star Traders 4X Empires Elite 策略 ess
Letterlijk elke game die deze jongens publiceren is puur goud.
3 is veel beter
Goed gedaan
Een klein juweeltje voor elke 4x-speler.
te lui om een recensie te schrijven
Star Traders 4X Empires Elite Stratégiai játékok yqc
Star Traders 4X Empires Elite Strategy lzf
behoorlijk stoer! Ik genoot ook van reguliere Star-traders.
Nog een fantastisch spel van de Trese-broers! Nieuwe kijk op 4x met de factiepolitiek. Geweldige dingen jongens, ga zo door! Voor degenen onder u die niet weten wie de Trese-broers zijn, "vraag het maar aan iemand". Elke game van hen die ik tot nu toe heb gespeeld, is van topklasse.
Het beste 4X-strategiespel op Android
Kan een multiplayer gebruiken.
Deze jongens maken geen slechte game. Ik ben een grote fan. Diepgaande strategie vermengd met prachtige graphics zijn een gemakkelijke 5 sterren. Het beste van alles is dat deze jongens updates zullen blijven uitbrengen.
Star Traders 4X Empires Elite Strateške igre kmsr
Ik hou ervan dat het geheel drie afzonderlijke facties bestuurt die enige vrijheid hebben over hoe ze met elkaar omgaan. Maar de spelmechanica voor schepen die totaal anders zijn dan de rpg, heeft me echt het gevoel gegeven of een schip goed is of niet.
Geweldig spel
Ik had niet gedacht dat ik een spel zou waarderen dat zo lang duurt om te voltooien, maar vond het erg boeiend. Goede tutorial. Heb een wedstrijd gewonnen en ben nog steeds aan het leren.
Trese Brothers-spellen zijn veruit de beste spellen
Geweldig ruimtespel
Ik ben dol op de grootte en variëteit van de melkweglay-outs, vooral nadat de nieuwe scheepsontwerpen zijn uitgebracht! Geweldig werk ontwikkelaars! Ga zo door!
Veel plezier, maar ik wou dat er een optie was om niet in te loggen op Google of in ieder geval niet iedereen op mijn vriendenlijst te willen kennen. Ik haat het dat er om marketinggegevens wordt gevraagd. Ik heb advertentievrij betaald en nu vraagt u om advertentiegegevens.
Meest uitstekend gezien het spel gratis is.
Me is King : Idle Stone Age Simülasyon zjk
Maak het universum, als je de inboorlingen kunt overleven.
Ik ben in de war, mijn eerste wedstrijd versloeg ik snel de Zeno-race en ging door met het verbeteren van mijn kolonies en wachtte op meer actie; er lijkt niets te gebeuren. Ik werk in de veronderstelling dat ik binnenkort betrokken zal zijn bij deep space-actie, maar ik heb op dit moment 75% van het onderzoek ontgrendeld en vraag me af of er ooit iets gaat gebeuren of dat het dat was? Gezien wat de onderzoeksopties suggereren, neem ik aan dat er nog meer gaat komen; wat is het verhaal?
Te ingewikkeld, tutorial is voor universitair afgestudeerden en verandert het spel in een saaie accountantsdag op het strand, gedeïnstalleerd, blij dat ik niet de volle prijs heb betaald voor deze onzin.
Ik ben nog steeds de tutorial aan het doornemen, maar tot nu toe is dit een knaller uit het verleden, doet me enigszins denken aan Master of Orion. Als je van TBS houdt, raad ik deze aan.
Dit zou verdovende middelen moeten zijn.
Koel
Dat is wat hij zei...
Gratis versie was geweldig. Kan niet wachten op de volledige versie!
Star Traders 4X Empires Elite Strategie zsv