Post by picvideredno on Mar 16, 2022 16:12:41 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Merge Party ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Merge Party IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ontgrendelen (oneindig uithoudingsvermogen) ▞▞▞
▞▞▞ Merge Party 2022 version ▞▞▞
Ik heb me nog nooit zo geërgerd aan de personages die in het spel worden getoond dan deze, Penny is in orde, de andere drie leden van haar team zijn ofwel irritant, zinloos of al met al gewoon verwaand. De klanten/klanten zijn ok, maar ze lijken ook erg generiek, ik vind het helemaal niet leuk dat je met dit spel niets kunt aanpassen. Het zou een middenweg zijn als er niet al te irritante mensen waren (wat de hoofdpersonages zijn), als de wachttijd niet extreem lang was, of mensen dingen naar hun hand te laten zetten.
Dank u
Merge Party પઝલ bhw
uitzonderlijk
Diversiteit op zijn best. Ik was erg geschokt en opgewonden toen ik de karakters van het spel zag
Het is oké
Was geweldig totdat er slechts 3 speurtochten in zaten en er geen dingen meer te doen waren. Ze werken het niet bij. Geen nieuwe missies, dus het wordt saai zonder echte beloningen voor je inspanningen.
Zeer ontspannend spel
De wachttijd hierop is zo erg😬😬😬! 5 uur is overdreven.
Ik hou van het spel, het duurt gewoon te lang voordat de items je energie geven om te krijgen wat je nodig hebt. Voor de bestellingen
Super leuk spel!!! Wanneer komen er nieuwe feesten? Ik heb ze al uitgespeeld 😁
Wachten op het volgende feestje. Het laden van items duurt lang. En als ze het doen, krijg je maar ongeveer 2 tot 3 items.Moet dan 24 tot 48 uur wachten om weer te laden. Maar wanneer is het volgende feestje? Goed spel ook.
Het is oké... maar items die je zoekt om verder te komen, worden nooit gevonden.
Zeer goede app
Over het algemeen is het goed, maar het enige dat ik tik om het item te produceren, was achterblijven. Nu wachtte ik op update
Ik hou van verschillende samenvoegspellen.
Leuk spel. Leuk om te spelen.
️❤️❤️❤️
Ik wacht op nieuwe feestjes
Ik hou van het samenvoegen, het is leuk
ik hou van
Hou ervan
Het is een leuk spel, maar ik dacht dat ik de optie zou hebben om de decoraties te kiezen, niet alleen items samen te voegen en een verhaal te lezen. Sorry maar verwijderen
Zeer goed spel: maar ik wacht en wanneer komen de feestevenementen?
Merge Party Puzzle ori
Ik wacht nog steeds op nieuwe feestjes, ik ben er overheen
<a href=""></a>
Geweldig spel, maar wacht op meer partijen om te vervullen.
Het is behoorlijk verslavend, hoewel sommige items tot 5 uur nodig hebben om op te laden.
erg laggy
Het spel was goed, totdat er geen feestjes meer waren. Ik kom op dit moment al meer dan een maand terug en nog steeds geen update over wanneer het volgende feest zal verschijnen. Kunst is geweldig, het verhaal is meh (vooral de rare familiedingen), de mechanica is ok. Het is een vrij standaard samenvoegspel. Als je op zoek bent naar een spel dat abrupt eindigt, niet zo lang in het spel, dan is dit iets voor jou.
Merge Party Puzzle ori
Merge Party Puzzle bqqs
Een van de betere merge-games die ik tot nu toe heb gespeeld. Helaas ben ik zo verstrikt geraakt dat er geen feestjes meer zijn, maar dat is geen domper op het spel. Het is verfrissend om het gevoel te hebben dat ik vooruitgang heb geboekt in plaats van dat ik naar niets toe samensmel. Het spel geeft een royale hoeveelheid speeltijd en ik liep tegen een overschot aan energie aan. Geen advertenties tijdens het spelen in tegenstelling tot andere games. Ik wil een 5-sterren geven, maar wacht op meer inhoud.
Had graag in het Nederlands gewild
Zoet! Bedankt!
Merge Party પઝલ bhw
ik hield van dit spel
Leuk spel
Spel samenvoegen.